Ms Word Document Recovery programvare

Ms Word Document Recovery programvare I vår løpende innsats for å gi den beste løsningen og service til våre kunder, tilbyr vi en 30-dagers pengene-tilbake-garanti på Stellar Phoenix Word Repair Software. Loggfilen inneholder alle detaljene i gjenopprettingsprosessen; B. Navn på den reparerte Word-filen. Starte prosessen, slutten av prosessen etc. Verktøyet hjelper deg med å gjenopprette slettede Word-dokumenter fra Windows-operativsystemet (Windows XP 7 8 Vista Windows Server 2008 og 2008) og fra alle Mac OS X (Snow Leopard, Lion, Mountain Lion, Leopard, Yosemite, Mavericks) baserte systemer bærbare datamaskiner. Ikke bekymre deg om noen tekstdokumenter i riktig format er skadet på en eller annen måte, og dataene fra skadede dokumenter er truet fordi det ikke er noen måte. MS Word Repair Software v. 5. 0. 1 Gjenoppretting av Word-filer og. doc File Recovery reparerer skadede Microsoft Word-dokumenter eller uopprettede doc-filer og gjenoppretter korrupte. doc-filer. Det er imidlertid viktig at du aktiverer den fulle versjonen av denne programvaren, slik at du enkelt kan lagre den reparerte filen i systemet ditt til et bestemt sted. Word Recovery Software er et avansert verktøy som er utviklet primært for å reparere og gjenopprette Word-dokumenter. Disse verktøyene har ved et uhell gått tapt eller skadet på grunn av en rekke logiske og fysiske grunner. Våre verktøy gir også god sikt og kontroll, inkludert samarbeidsfunksjoner, brukssporing, passordbeskyttelse, automatisert arbeidsflyt og sentralisert datainnsamling i et sikkert, skybasert lagringssystem. Microsoft SQL Recovery v. 6. 0 Last ned nå Microsoft SQL Recovery Software for å gjenopprette ødelagt Microsoft SQL Server database og vedlikeholde hele databasen av MDF-fil som tabeller, utløsere, lagrede prosedyrer og funksjoner etc. Starus Word Recovery kan gjenopprette dokumenter lagret på alle typer skadede, utilgjengelige og ellers ødelagte lagringsmedier uansett om partisjonstabellen eller et filsystem er til stede.

. . . .